neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Preface | |
Acknowledgments | |
About the Author | |
1. Identification, Assessment, and Placement | |
2. Listening Skills | |
3. Incorporating Content Area Curriculum Into Instruction | |
4. Organizing Structured English Immersion with the Focus on Basic Vocabulary and Grammar | |
5. Successful Transitions: Preparing Mainstream Classes for Structured English Immersion Students | |
6. Fostering Student Achievement Through Whole School Programs | |
7. Structured English Immersion Essentials: A Brief Review | |
Resource A: Recommended Reading For Practitioners | |
Resource B: Exemplary Structured English Immersion Programs | |
Glossary | |
References |