neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
General approaches to assessment in digital and hybrid environments: Experiences and critical reflection on e-Assessment with Excel: Experiences and critical reflection on e-Assessment with Excel case studies.- The role of formative assessments in competency-based online teaching of higher education institutions.- Student Feedback in Hybrid/Online Teaching: Relevance, Approaches and Practices.- Developing questions for digital assessments.- Online Assessment from a Broader Perspective with Practical Applications.- Creating structures to offer students support before and during online-exams.- Exam formats: Rethinking (E-)Assessment in Higher Education.- Formative assessment of E-Service learning using learning diaries and group.- Validity and fairness of an admission procedure using a study-related learning test.