neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction Part I: Theoretical Approaches and Contexts
1. Shariah Education: Its History, Crisis and Approaches
2. The Arab Religious Field
3. The Islamization of Knowledge: Appraisal and Alternative Part II: Curricula of Shariah Programs in the Arab World
4. Curricula of Shariah Programs in Lebanon: Dominance of the Traditionalist Tendency
5. Shariah Education in Jordan: Traditionalism in a Complicated Religious Field
6. University Shariah Education in Kuwait: Dominance of the Salafi Approach
7. Curricula of Shariah Programs and Islamic Studies in Morocco: Maqasid al-Shariah Approach Part III: Alternative Models
8. Reviving the Ethical in the Shariah Sciences: The Case of the College of Islamic Studies at Hamad Bin Khalifa University
9. From Streamlining to Mainstreaming "Islamization of Knowledge": The Case of the International Islamic University of Malaysia Part IV: Reality, Rupture and Alternative
10. Problems Shared by Shariah Colleges
11. Conclusion: Towards Methodological Alternatives in Connecting the Shariah Sciences to the Social Sciences