Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Summary of Dale Carnegie & Associates's How to Win Friends and Influence People in the Digital Age

  • Formatas: 20 pages
  • Išleidimo metai: 16-Jan-2024
  • Leidėjas: IRB
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9798350066197
Kitos knygos pagal šią temą:
Summary of Dale Carnegie & Associates's How to Win Friends and Influence People in the Digital Age
  • Formatas: 20 pages
  • Išleidimo metai: 16-Jan-2024
  • Leidėjas: IRB
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9798350066197
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Get the Summary of Dale Carnegie & Associates's How to Win Friends and Influence People in the Digital Age in 20 minutes. Please note: This is a summary & not the original book. Influence in the digital age is a double-edged sword, with public accountability for online behavior becoming the norm. Dale Carnegie's advice to avoid criticism, condemnation, or complaint is more relevant than ever, as negative outbursts can lead to a loss of influence. Instead, individuals should focus on self-improvement and inspiring others through media platforms...