Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Supporting Black Students Through Their Science, Engineering, and Medicine Career Journeys: Proceedings of a Workshop

  • Formatas: 132 pages
  • Išleidimo metai: 12-Mar-2024
  • Leidėjas: National Academies Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780309712538
  • Formatas: 132 pages
  • Išleidimo metai: 12-Mar-2024
  • Leidėjas: National Academies Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780309712538

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Increasing the number of Black men and Black women who enter the fields of science, engineering, and medicine (SEM) will benefit the social and economic health of the nation. On May 2-3, 2022 the Roundtable on Black Men and Black Women in Science, Engineering, and Medicine of the National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine convened a workshop to highlight promising financial and supportive services and programs throughout various stages of career development. Sessions followed student progression through the major stages of education and career development, and identified policies and practices that aim to mitigate and alleviate long-standing barriers to the full participation of Black students in SEM at the K12, undergraduate, and graduate and professional levels.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction 2 Student Voices 3 K12 Educational Contexts - Sparking Interests 4 Postsecondary Success 5 Entering the Workforce - Employment and Professional Societies 6 Finance Appendix A: Workshop Agenda Appendix B: Biographical Sketches of Presenters