Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Surveying Fundamentals for Business Analysts

  • Formatas: 172 pages
  • Išleidimo metai: 01-Sep-2009
  • Leidėjas: Management Concepts, Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781567263367
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 172 pages
  • Išleidimo metai: 01-Sep-2009
  • Leidėjas: Management Concepts, Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781567263367
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

An Easy Approach to Using Surveys to Elicit Requirements! Surveying is an excellent way to elicit requirements, but reliable resources that examine survey methods are hard to find — until now. Surveying Fundamentals for Business Analysts presents the basics of developing and executing efficient and effective surveys. It offers detailed descriptions of the different types of surveys and guidance on how to choose the right survey for your task as well as how to identify stakeholders and participants. Surveying Fundamentals also presents specific instructions on writing effective questions and gearing them toward a particular audience. This practical guide provides the fundamentals you need to conduct and present the results of surveys — in one simple source. Follow the author’s step-by-step approach to: • Determine the scope of the survey • Design questions that will capture specific data • Analyze the data objectively and effectively • Report the findings clearly Add effective surveying to your list of business analysis skills!

Daugiau informacijos

Surveying Fundamentals for Business Analysts is a reliable and detailed guide to how surveys of different types can be used and adapted to gather accurate and useful requirements data for business analysis.
Carol Deutschlander, CBAP is a business analyst manager with Home Hardware Stores, Ltd., Canada. She is an active supporter of the International Institute of Business Analysis (IIBA) and has served on various committees, including the IIBA's International Board of Directors.