Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: SWIRL Method, The: Supporting Multilingual Learners as They Speak, Write, Interact, Read, and Listen (Use the SWIRL method to transform multilingual classrooms)

  • Formatas: 258 pages
  • Išleidimo metai: 22-Jan-2025
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781958590683
  • Formatas: 258 pages
  • Išleidimo metai: 22-Jan-2025
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781958590683

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

With the SWIRL Method, K-12 teachers can give students opportunities to SWIRL: speak, write, interact, read, and listen to English to become confident, competent, and proficient in English.SWIRL provides research-based, time-tested, practical, applicable activities, lessons, and strategies. Almost every lesson involves activities that require students to speak, write, interact, read, and listen. By balancing SWIRL, students can practice English in real-world situations.

  • Comprehend integral aspects and stages of language acquisition and proficiency.
  • Discover culturally responsive ways to introduce language instruction into course content.
  • Craft well-rounded language learning that hones speaking, writing, reading, and listening.
  • Develop lesson plans and activities that actively engage all four language competencies.
  • Encourage language use and development in readily applicable ways and scenarios.

Contents:
Introduction
Part 1
Chapter 1: Setting Up to SWIRL
Chapter 2: Understanding Language Acquisition and Proficiency Levels
Chapter 3: Planning Lessons
Part 2
Chapter 4: Speaking
Chapter 5: Writing
Chapter 6: Interacting
Chapter 7: Reading
Chapter 8: Listening
Epilogue
References and Resources
Index