neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of Figures
Acknowledgments
Introduction
Part I: Theory
1. Interaction as Communication
2. Types of Communication
3. Information and Levels of Meaning
4. Between Indexicality and Iconicity
5. The (Mostly) Symbolic Signs of Verbal Language
Part II: Applications
6. Oscar Wilde and Dynamism of Character
7. The Esthetics of Light in Early Cinema
8. Photography and the Limitations of Indexicality in Michelangelo Antonioni's Blowup (1966)
9. The Iconicity of the Pictorial Frame
10. The Iconic Magic of Cinema in Woody Allen's The Purple Rose of Cairo (1985)
Postscript
Notes
Bibliography
Index