Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Task-Based Language Teaching

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Elements in Language Teaching
  • Išleidimo metai: 06-Oct-2022
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781009080255
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Elements in Language Teaching
  • Išleidimo metai: 06-Oct-2022
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781009080255
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This Element is a guide to task-based language teaching (TBLT), for language instructors, teacher educators, and other interested parties. The work first provides clear definitions and principles related to communication task design, then explains how tasks can inform all stages of curriculum development.

This Element is a guide to task-based language teaching (TBLT), for language instructors, teacher educators, and other interested parties. The work first provides clear definitions and principles related to communication task design. It then explains how tasks can inform all stages of curriculum development. Diverse, localized cases demonstrate the scope of task-based approaches. Recent research illustrates the impact of task design (complexity, mode) and task implementation (preparation, interaction, repetition) on various second language outcomes. The Element also describes particular challenges and opportunities for teachers using tasks. The epilogue considers the potential of TBLT to transform classrooms, institutions, and society.

Daugiau informacijos

This Element is a guide to task-based language teaching (TBLT), for language instructors, teacher educators, and other interested parties.
1. What is TBLT?;
2. The Task-Based Curriculum;
3. Task-Based Approaches in Context;
4. Research into TBLT;
5. Teachers and Tasks;
6. Epilogue: The Potential of TBLT; Appendix: Discussion Questions; References.