neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgments | ix | ||
Foreword by Rose Pacatte | xi | ||
Chapter One Why Must Teacher Education Care about the Media? | 1 | (10) | |
Chapter Two Setting the Context | 11 | (22) | |
Chapter Three Design of the Study | 33 | (12) | |
Chapter Four The Participants and Our Discussions: An In-Depth Portrait | 45 | (14) | |
Chapter Five Preservice Teachers and Media/Popular Culture | 59 | (20) | |
Chapter Six Preservice Teachers' Knowledge and Teaching of Media Literacy | 79 | (20) | |
Chapter Seven Media Literacy and Preservice Elementary Education Teachers: Implications for Policy, Practice, and Research | 99 | (14) | |
Appendices | 113 | (26) | |
Notes | 139 | (2) | |
Bibliography | 141 | (6) | |
Index | 147 |