Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Teacher Education for Critical Consumption of Mass Media and Popular Culture

Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The study develops a baseline of knowledge to encourage the inclusion of media literacy education in teacher education.
Acknowledgments ix
Foreword by Rose Pacatte xi
Chapter One Why Must Teacher Education Care about the Media? 1(10)
Chapter Two Setting the Context 11(22)
Chapter Three Design of the Study 33(12)
Chapter Four The Participants and Our Discussions: An In-Depth Portrait 45(14)
Chapter Five Preservice Teachers and Media/Popular Culture 59(20)
Chapter Six Preservice Teachers' Knowledge and Teaching of Media Literacy 79(20)
Chapter Seven Media Literacy and Preservice Elementary Education Teachers: Implications for Policy, Practice, and Research 99(14)
Appendices 113(26)
Notes 139(2)
Bibliography 141(6)
Index 147
Stephanie A. Flores-Koulish