Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Teacher Time Management: How to Prioritize Your Day So You Can Enjoy Your Evening (Strategies to maximize time management and avoid teacher burnout)

  • Formatas: 104 pages
  • Išleidimo metai: 28-Jan-2025
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781958590409
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 104 pages
  • Išleidimo metai: 28-Jan-2025
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781958590409
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Author Ellen I. Linnihan illuminates three basic modes of operation—low, medium, and high concentration—that teachers must master to optimize their time. By understanding their classroom’s rhythm and completing the right work during the different modes, teachers can more efficiently reach their classroom goals and, therefore, improve their lives in and out of school.


Educators can use this book to:
  • Determine where to streamline daily work
  • Explore tools for maximizing efforts
  • Learn effective teacher and student time-management strategies designed for three different modes of concentration
  • Know what the classroom looks and sounds like during low-, medium-, and high-concentration modes
    • Field reflection questions that encourage reconsideration of how and when to complete certain tasks

  • Contents:
    Introduction
    Chapter 1: Your Goal and Streamlining
    Chapter 2: Low Concentration Mode
    Chapter 3: Medium Concentration Mode
    Chapter 4: High Mode of Concentration
    References and Resources
    Index