Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Teaching Grammar to a Grammar-Free Generation

  • Formatas: 127 pages
  • Išleidimo metai: 08-Jan-2019
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527524392
  • Formatas: 127 pages
  • Išleidimo metai: 08-Jan-2019
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527524392

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This is a unique book that covers innovative grammar teaching approaches and techniques for a modern generation of EFL/ESL students. It juxtaposes traditional grammar teaching methods with newer ones, and reveals the advantages and disadvantages of each. Moreover, it provides free and controlled grammar activities which offer instructors an ample variety of tasks that facilitate EFL/ESL teachers' work to practice certain grammatical patterns.
Dr Tamilla Mammadova received her PhD from the University of Santiago de Compostela, Spain. Her publications include "The Treatment of English Conversation Grammar in Modern Advanced EFL Textbooks" and "Two Approaches to the Teaching of Grammar and Their Implications", as well as the book chapter "How is Grammar Presented in Modern Textbooks? Methods and Techniques Used". She currently works in the Department of General Education at the ADA University, Azerbaijan, and is a member of the SPERTUS research group in Spain. Her research interests include the evaluation of language teaching materials, corpora, the use of technology in modern classes, writing and information literacy, and spoken English.