Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Teaching Integrated Arts in the Primary School: Dance, Drama, Music, and the Visual Arts

  • Formatas: 164 pages
  • Išleidimo metai: 16-Dec-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134118533
  • Formatas: 164 pages
  • Išleidimo metai: 16-Dec-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134118533

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First Published in 2000. This book reasserts the place of the arts - dance, drama, music and the visual arts - in the primary school curriculum at Reception and Key Stages 1 and 2. It acknowledges the time constraints in a crowded curriculum and stresses a common developmental approach to the different forms of creative and aesthetic expression. The arts are presented as the vital '4th R', integrated modes of learning alongside Reading, Writing and Arithmetic, where children can absorb and express ideas, feelings and attitudes. Supported by illustrations, examples of work, a glossary of terms, appendices of addresses for resource materials and further reading, the work will stimulate and give confidence as a course textbook for student teachers and as a professional handbook for practitioners, including arts coordinators, advisory teachers and artists working in educational settings. Clear guidance is given on the development of a personal, autonomous teaching style and on evaluating and monitoring children's progression in skill acquisition, creative production and critical response.
Foreword v
Preface vi
The Integrated Arts Mode
1(24)
The Drama Mode
25(20)
The Dance Mode
45(21)
The Music Mode
66(22)
The Visual Art Mode
88(19)
The Interrelated Curriculum Mode
107(20)
Professional Growth
127(16)
Glossary of Terms 143(2)
Appendix: Resources for the Integrated Arts 145(5)
Further Reading 150(1)
Index 151
Authored by Bloomfield, Anne; Childs, John