Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Teaching And Learning In The Digital Era: Issues And Studies

Edited by (King's Own Institute, Australia)
  • Formatas: 364 pages
  • Išleidimo metai: 04-Mar-2024
  • Leidėjas: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789811285622
  • Formatas: 364 pages
  • Išleidimo metai: 04-Mar-2024
  • Leidėjas: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789811285622

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

"This compendium looks at the current status and practices of teaching and learning facilitated/enabled by digital technologies, reviews challenges/issues associated with classroom teaching, online teaching and hybrid-learning, and discusses success factors and future directions of teaching and learning in the digital era. The book also provides a number of studies at different perspectives of using digital technologies for teaching and learning. This useful reference text benefits teaching staff or administrators at education institutions (especially higher education providers) to update their professional knowledge and skills"--