Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Teaching Peace Through Popular Culture

Edited by
  • Formatas: 207 pages
  • Serija: Peace Education
  • Išleidimo metai: 01-Nov-2023
  • Leidėjas: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9798887304311
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 207 pages
  • Serija: Peace Education
  • Išleidimo metai: 01-Nov-2023
  • Leidėjas: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9798887304311
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

"Drawing from many disciplinary areas, this edited volume illustrates the many ways that popular culture can be used to teach peace and justice. Chapters address such topics as teaching about racism, domestic violence, structural violence, conflict analysis, decolonization, critiques of capitalism, and peacebuilding, showing how different forms of popular culture can be utilized to enhance student learning. Contributors provide both theoretical backgrounds and concrete lessons using TV, film, music, graphic novels, and more"--
Acknowledgments and Dedication; Laura L. Finley.

Chapter
1. Introduction; Laura L. Finley.

Chapter
2. Using Horror Films to Teach About Structural Violence and
Nonviolent Conflict Resolution; Laura L. Finley.

Chapter
3. Runnin' From The Pharcyde and T.I.'s Warzone: Sneaking Peace and
Social Justice Into the Classroom; Wim Laven.

Chapter
4. Armageddon It Been in Effect: Utopia, Dystopia, or UNtopia? A
Conversation With Ursula K. Le Guin, Sarah Pinsker, & N. K. Jemisin; G.
Michelle Collins-Sibley.

Chapter
5. Dangerous Education: Teaching College Writing Using Nonfiction
Graphic Novels; Heidi Huse.

Chapter
6. Using Popular Culture to Teach About Domestic Abuse and Healthy
Relationships; Laura L. Finley.

Chapter
7. Stephen King's Horror Films and Child Abuse and Neglect: Lessons
to Be Learned for Understanding, Assistance, and Prevention; Laura L.
Finley.

Chapter
8. The Critiques of Structural Functionalism, Colonialism, and
Capitalism Using Violence in Modern Science Fiction Classics: The Matrix,
Alien: Resurrection, and Starship Troopers; Christian A. I. Schlaerth and
Aaron Puhrmann.

Chapter
9. Learning to Transform Conflict Through Popular Culture Analysis;
Dean J. Johnson.

Chapter
10. A Literature, Design, and Arts-Based English as a Second Language
(ESL) Classroom Model; Kyra E. Whitehead.

Chapter
11. Hearing All of the Americas: Coloniality and Authenticity in the
Music of Kendrick Lamar and Residente; Heather Rae Brady.

Chapter
12. Conclusion; Laura L. Finley.

About the Editor and Authors.