Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Teaching Young Multilingual Learners: Key Issues and New Insights

(University of Maryland, College Park), (Virginia Commonwealth University)
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Elements in Language Teaching
  • Išleidimo metai: 02-Feb-2023
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108946124
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Elements in Language Teaching
  • Išleidimo metai: 02-Feb-2023
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108946124

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This Element provides an overview of research focusing on language teaching practices for young multilingual learners in primary classrooms in English-speaking contexts. The term 'young multilingual learner' refers to primary school children, with ages ranging from approximately 5 to 12 years old at various English language proficiency levels. Pedagogy-informed research studies conducted in K-5 classrooms are used to develop research-informed pedagogies for young multilingual learners in primary classrooms. The authors use the notion of culturally sustaining teaching practices to provide examples from pedagogy-informed research studies. The focus on early (K-3) and intermediate (4-5) grades provides a range of illustrations of such practices. The Element concludes with implications for teacher education and the preparation of teachers of young multilingual learners.

Daugiau informacijos

This Element provides an overview of research focusing on language teaching practices for young multilingual learners in English-speaking primary classrooms.
1. Key Concepts in Teaching Young Multilingual Learners;
2. Practices for Teaching Young Multilingual Learners;
3. Practices in Action: Evidence and Examples from Pedagogy-informed Research Studies;
4. Implications for Teacher Education; References.