Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Technical Development of Roads in Britain

  • Formatas: 174 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 07-May-2019
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781351723480
  • Formatas: 174 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 07-May-2019
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781351723480

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This title was first published in 2003. The history of roads in Great Britain has not been one of steady development, but rather, one that has waxed and waned in response to social, military and economic needs, and also as to whether there have been alternative methods of transport available. Paralleling this, the technical aspects of road construction - with the one great exception of Roman roads - can be seen as a fitful progression of improvement followed by neglect as the roadmaker has responded, albeit tardily on occasion, to the needs of the road user. This text describes the technical development of British roads in relation to the needs of the time, and thereby touches upon its relation to the history of the country more generally.

1. Introduction. 
2. Prehistoric Trackways. 
3. Roman Roads. 
4. The
Years of Neglect. 
5. Scotland's Military Roads. 
6. Eighteenth and
Nineteenth Century Roads. 
7. The Coming of the Motor Car. 
8. Motorways. 
9.
Conclusion.
Graham West