Atnaujinkite slapukų nuostatas

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Television in the Making (1956) looks at television in its infancy, with essays by the leaders of the medium at the time, people who were forging new paths as they imagined and actioned the possibilities of television.

Part
1. Programmes and Producers
1. The Television Drama J. Royston
Morley
2. Writing for Television Arthur Swinson
3. The Story Documentary
Caryl Doncaster
4. Documentary TV Journalism Norman Swallow
5. Outside
Television Broadcasts Peter Dimmock
6. Ballet, Opera and Music Philip Bate
7.
Variety and Television Max Liebman
8. Television for Children Michael
Westmore
9. The Television Newsreel Harold Cox
10. Acting in Television Joan
Miller Part
2. Studios and Services
11. Organization and Planning Robin
Whitworth
12. Design in Television Richard Levin
13. Design in American
Television Robert J. Wade
14. Lighting in Television Robert Gray
15. Sound in
Television R.F.A. Pottinger
16. Special Effects in Television D.R. Campbell
Part
3. The Scope of Television
17. Will TV Link the World? Henry Cassirer
18. Criticism in Television Peter Black
19. Advertising on Television John
Metcalf
20. The TV Commercial Harry Wayne McMahan