Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Theatre and Social Media: Revised Edition

(University of Galway, Ireland)
  • Formatas: 104 pages
  • Serija: Theatre And
  • Išleidimo metai: 19-Sep-2024
  • Leidėjas: Methuen Drama
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781350464971
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 104 pages
  • Serija: Theatre And
  • Išleidimo metai: 19-Sep-2024
  • Leidėjas: Methuen Drama
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781350464971
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

How does theatre, one of the most ancient and physical arts, relate to the modern, dynamic technology that is social media? How have changes in the use of social media affected the theatre? How does social media itself operate as a performance space?
Used daily by many, social media has become one of the main mediums through which we present and perform our lives. In this concise study of the revealing relationship between theatre and social media, Patrick Lonergan considers social media as a performance space, analyses how theatre-makers' engagement with social media on and off stage affects elements of theatrical composition and reception, and explores the practical and conceptual implications of audiences interacting with professional productions through social media.
Exploring case studies from Shakespearean performance to Broadway musicals, this revised edition explores new approaches to social media and theatre, asking how new platforms can influence, and even create, theatre productions.

Daugiau informacijos

An updated version of Patrick Lonergan's introduction to the history and intersection of theatre and social media.
Patrick Lonergan is Professor of Drama and Theatre Studies at the University of Galway. He is series editor of the Methuen Drama's Critical Companions series, and the author of numerous other publications, including Irish Drama and Theatre since 1950 (2019) and Theatre Revivals for the Anthropocene (2023)