Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Theory and Concepts of English for Academic Purposes

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 02-Jun-2023
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781349590773
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 02-Jun-2023
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781349590773
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book applies theory and research findings to the design of English for Academic Purposes courses. Drawing on approaches to researching academic communities, needs analysis and genre theory, a systematic approach to syllabus and curriculum development is proposed and used as the basis for detailed consideration of tasks and skills development.
List of Tables and Figure
viii
Acknowledgements x
Part I A Theoretical Basis for English for Academic Purposes
1 Introduction to EAP: Key Issues and Concepts
3(12)
2 Investigating the Academic World
15(21)
3 Students' Needs and EAP Course Design
36(17)
Part II The Design of EAP Courses
4 Developing an EAP Syllabus: Approaches and Models
53(13)
5 EAP Courses and Subject Discipline Knowledge
66(17)
6 EAP Courses and Language Knowledge
83(20)
Part III The Implementation of EAP Courses
7 EAP and Teacher Competencies
103(15)
8 EAP and Teaching the Writing Skill
118(22)
9 EAP and Teaching the Reading Skill
140(14)
10 EAP and Teaching the Listening Skill
154(23)
11 EAP and Teaching the Speaking Skill: Teaching Critical Thinking
177(19)
12 EAP and Assessment
196(14)
References 210(15)
Index 225
IAN BRUCE Senior Lecturer in Applied Linguistics and convenor of in-sessional English for Academic Purposes courses at the University of Waikato, New Zealand. He is the author of a number of research articles in the field of academic genre studies as well as the 2008 book Academic Writing and Genre.