neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
1. What can we learn from the history of STEM subjects in Japan?
2. Conceptual framework from STEM to STEAM: Through the promotion of STEAM education in Japan
3. What are the student competencies that STEM education cultivates? Based on a comparison between Japan and Germany
4. Examination of STEAM teaching strategies in Japanese elementary education through a comparative analysis with STEAM learning activities in England
5. Assessment for fostering Japanese STEM literacy: from a perspective of performance assessment theory
6. Tasks that drive students to learning processes towards knowledge integration
7. Food and nutrition education (Shokuiku) as a part of STEAM education
8. Pre-service teacher education for STEAM activities that combine data modeling and design processes
9. Scientific inquiry required in STEAM education movement
10. Investigating inquiry-based activities to acquire learning content and competence in STEM education: A case study in chemistry
11. STEM/STEAM approach in biological education in Japan