Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Toward New Possibilities for Library and Information Science: The Use of Social Media in the 2018 West Virginia Teachers' Strike

(University of Alabama, USA)
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Advances in Librarianship
  • Išleidimo metai: 01-Mar-2023
  • Leidėjas: Emerald Publishing Limited
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781803823812
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Advances in Librarianship
  • Išleidimo metai: 01-Mar-2023
  • Leidėjas: Emerald Publishing Limited
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781803823812

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The 2018 West Virginia teachers strike in the United States exemplifies the changing shape of dissent and protest in the digital age. The use of social media has changed the ways such events develop and unfold, offering new tools for organizing, strategizing, generating large numbers of participants, and for communicating crucial information widely and quickly.



Utilizing in-depth interviews with strike participants, Toward New Possibilities for Library and Information Science: The Use of Social Media in the 2018 West Virginia Teachers' Strike takes a critical approach to understanding the role of social media in the 2018 teachers strike, the significance of social media to the outcomes of the strike, and the importance of an Appalachian collective identity. It further proposes solutions for changing entrenched practices within library and information sciences education. In this way, it extends the scope and praxis of scholarship and education in information sciences.
Chapter
1. Mystery and Wonder

Chapter
2. The Strike and Issues of Social Media

Chapter
3. Theoretical and Epistemological Frameworks

Chapter
4. The Puzzle of Academic Research

Chapter
5. Telling the Story

Chapter
6. Beyond Rationalism

Chapter
7. A Reflective Journey
Scott Sikes is the director of the Appalachian Center for Civic Life and is assistant professor and chair of the Interdisciplinary Program in Civic Innovation at Emory & Henry College in Virginia.