Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Transforming Enterprise?: American Evangelicalism, Capitalism, and the Challenge of Practical Theology

  • Formatas: 216 pages
  • Išleidimo metai: 25-Mar-2020
  • Leidėjas: Wipf and Stock Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781725256040
  • Formatas: 216 pages
  • Išleidimo metai: 25-Mar-2020
  • Leidėjas: Wipf and Stock Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781725256040

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

How does Christian faith integrate with capitalism? This question has been at the heart of Christian ethics for more than three hundred years, but rarely as complex and important as now. The polarizing influence of consumer capitalism has extended into virtually every domain of human life. On the one hand, capitalism has contributed to increases in standards of living and life expectancy, especially among those in extreme poverty. On the other, it has exacerbated income inequality, environmental damages, and social displacement. For contemporary American evangelical theology, this is problematic. It has long been on a quest to show that Christian faith harmonizes with capitalistic enterprise. But can faith harness the transformational power of consumer capitalism without being affected by its excesses? For many, the election of Donald Trump as president has revealed a great divide within American evangelicalism about the links between Christianity, economic power, and moral character. Working from the field of academic practical theology in interdisciplinary dialogue with business management ethics, Transforming Enterprise? shows why and how a reframing of the relationship between Christian faith and capitalistic enterprise is needed in the contemporary postsecular milieu.