Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Triumph Stag

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 31-May-2014
  • Leidėjas: The Crowood Press Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781847977366
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 31-May-2014
  • Leidėjas: The Crowood Press Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781847977366
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The Triumph Stag was a two-door, four-seat, luxury touring car, designed to be Triumph's flagship model for the 1970s. This book explores the history, design and development of the car, taking a special look at the Stag's unique Triumph V8 engine - and how Stag owners today have largely solved the cooling problems.

The Triumph Stag was a two-door, four-seat, luxury touring car, designed to be Triumph's flagship model for the 1970s. Styled by prolific designer Giovanni Michelotti, and engineered by Harry Webster and Spen King, the Stag had no direct competitors throughout its production life and was the blueprint for the many four-seat convertible on the market today. It was in production from 1970 through to 1977, but suffered from a lack of development and gained a reputation for engine problems caused by poor cooling.

Triumph Stag: An Enthusiast's Guide covers the history, design and development and also gives owners' experiences, specialist modifications and much more.

Daugiau informacijos

Features and reviews in The Magazine of The Stag Owners Club. Reviews in Classic Cars, Classic & Sportscar, Practical Classics, The Automobile and Octane magazines.
Matthew Vale works full time in the IT industry and has been writing books and articles on classic cars and motorbikes since 2004. For this book on the Stag he has carried out extensive research into car, interviewing owners and working on his own vehicle.