Atnaujinkite slapukų nuostatas

Typologie Des Marketing-Management: Theoretisch-Konzeptionelle Grundlagen Und Internationale Empirische Befunde [Minkštas viršelis]

  • Formatas: Paperback / softback, 244 pages, Illustrations
  • Serija: Schriften Zu Marketing Und Management 42
  • Išleidimo metai: 11-Dec-2002
  • Leidėjas: Peter Lang AG
  • ISBN-10: 3631500734
  • ISBN-13: 9783631500736
Kitos knygos pagal šią temą:
Typologie Des Marketing-Management: Theoretisch-Konzeptionelle Grundlagen Und Internationale Empirische Befunde
  • Formatas: Paperback / softback, 244 pages, Illustrations
  • Serija: Schriften Zu Marketing Und Management 42
  • Išleidimo metai: 11-Dec-2002
  • Leidėjas: Peter Lang AG
  • ISBN-10: 3631500734
  • ISBN-13: 9783631500736
Kitos knygos pagal šią temą: