Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Uncanny Landscapes in 21st Century British Cinema: The Pestilence in the Ditch

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 30-Jun-2025
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781399535168
Kitos knygos pagal šią temą:
Uncanny Landscapes in 21st Century British Cinema: The Pestilence in the Ditch
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 30-Jun-2025
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781399535168
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

A consideration of how some recent British films are defined by their atmospheres of unease, which grow out of a bold and distinctive treatment of landscape. An uncertain tendency in recent British cinema has been to conjure atmospheres of eerie unease, depicting landscapes through which lost figures wander. The films of, among others, Andrea Arnold, Clio Barnard, Paddy Considine, Shane Meadows and Ben Wheatley play out against these landscapes, which are formed of abandoned sites that are neither rural nor urban, but somewhere in between. These liminal spaces are disorientating enclosures from which the viewer infers something malign: the pestilence in the ditch. These contaminated metaphysical spaces are travelled by the films' characters and viewers alike.