Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Understanding EAP Learners' Beliefs about Language Learning from a Socio-cultural Perspective: A Longitudinal Study at an EMI Context in Mainland China

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 09-Feb-2021
  • Leidėjas: Springer Verlag, Singapore
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789811601392
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 09-Feb-2021
  • Leidėjas: Springer Verlag, Singapore
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789811601392

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book focuses on the dynamic nature of EAP (English for academic purposes) learners’ beliefs about language learning in their shift from an EFL (English as a foreign language) environment to an EMI (English as the medium of instruction) setting in mainland China. It adopts a mixed method paradigm, whose quantitative part aims to capture the general dynamic feature of the selected student population, while its qualitative part attempts to unveil the process of change in beliefs about language learning among the sample. It is hypothesized that the change in their beliefs about language learning is the result of the interplay between the learners’ agency and the mediation of the contextual realities at the institutional and social levels.
Chapter
1. Introduction.- Chapter
2. Literature Review.- Chapter
3.
Research Methodology.- Chapter
4. Results Regarding Beliefs about Language
Learning.- Chapter
5. Socio-cultural Interpretation of the Results.- Chapter
6. Conclusions and Recommendations. 



 
Chili Li is Associate Professor of Applied Linguistics at the School of Foreign Languages, Hubei University of Technology, China. He obtained his doctorate in Applied Linguistics from School of English, the University of Liverpool, UK. His research interests include Applied Linguistics and EAP teaching in the Chinese EFL context. His publications appear in both Chinese and international academic journals like System (SSCI), Chinese Journal of Applied Linguistics (ESCI), Asian EFL Journal, Foreign Language Education & Research, Foreign Language and Literature Research.