Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Understanding Pupil Behaviour in School: A Diversity of Approaches

Edited by (University of Waikato, New Zealand), Edited by (University of Bedfordshire, UK), Edited by , Edited by (University of Waikato, New Zealand)
  • Formatas: 376 pages
  • Išleidimo metai: 03-Apr-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136605949
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 376 pages
  • Išleidimo metai: 03-Apr-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136605949
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Written for beginning teachers, teachers in training and teachers pursuing professional development courses in the UK and internationally.

First Published in 2004. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

The expert contributors to this book make sense of the different approaches to understanding pupil behavior in schools, providing a comprehensive overview thorough discussion of key topics. The book covers:

* Cultural issues such as ethnic diversity and the underachievement of boys

* Psychological perspectives, including a range of behavioral models

* Medical conditions, including AD/HD and autism

* Sociological issues, specifically the challenges of including pupils whose behavior is hard to manage.

Preface; Introduction: Understandind student behaviour in schools; Perspectives on behaviour; Part 1: Research: Marginalisation in primary schools; Engaging with the views of disaffected students through 'Talking Stones'; Part 2: Cultural issues; Academic
Robin C. Richmond, Janice Wearmouth, Ted Glynn, Mere Berryman