neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
1. Requirements Engineering and User Needs Analysis.
2. Ethnography, User Observation and Interviews.
3. Ideation, Focus Groups and Brainstorming.
4. Personas, Scenarios, Journey Maps and Storyboarding.
5. Task Analysis and Modeling.
6. Designing and Analyzing Questionnaires and Surveys.
7. Inspection Methods for Usability Evaluation.
8. Designing, Conducting, Analyzing and Reporting Usability Testing Experiments.
9. Eye-Tracking and Physiological Measurements for UX Evaluation.
10. Participatory Design.
11. Crowdsourcing in UX research.
12. Responsible User Modeling.
13. Digital Human Modeling.
14. Prototyping Techniques for UX Research.
15. UX Design Tools.
16. Gamification Design.
17. Help and User Support.