Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Using Science to Develop Thinking Skills at Key Stage 3

  • Formatas: 142 pages
  • Išleidimo metai: 11-Jan-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136600067
  • Formatas: 142 pages
  • Išleidimo metai: 11-Jan-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136600067

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book presents a series of practical activities designed to help teachers build an effective science curriculum for more able children. It focuses on: developing higher order thinking skills using conceptual language; directed activities relating to text for developing higher order skills; and in-depth study topics that emphasize a real product outcome.

This book presents a series of practical activities designed to help teachers build an effective science curriculum for more able children.
1 Introduction-Some Observations of Gifted Students 2 Talk of Giftedness, Attainment and Gender 3 Giftedness, the Brain and Emotional Intelligence in Learning 4 Defining Thinking in the Curriculum 5 Assessing Understanding to Develop Thinking Skills 6 Implications for Teaching-Thinking 7 Implications for Teaching-Metacognition 8 Implications for Teaching-Intelligence Traits and Learning Styles 9 Implications for Teaching-Context, Role, Language and Content 10 What to Look For in the Schemes of Work 11 Using Science Attainment Target 1 (SC1) 12 Extension by Use of Models and Gerneralised Theories 13 Enrichment by Use of Masterclasses/Cross-curricular Projects References Index
Joe Winston