Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Very Like a Whale: The Assessment of Writing Programs

3.56/5 (16 ratings by Goodreads)
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 15-Mar-2015
  • Leidėjas: Utah State University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780874219869
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 15-Mar-2015
  • Leidėjas: Utah State University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780874219869
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Written for those who design, redesign, and assess writing programs, Very Like a Whale is an intensive discussion of writing program assessment issues. Taking its title fromHamlet, the book explores the multifaceted forces that shape writing programs and the central role these programs can and should play in defining college education.

Given the new era of assessment in higher education, writing programs must provide valid evidence that they are serving students, instructors, administrators, alumni, accreditors, and policymakers. This book introduces new conceptualizations associated with assessment, making them clear and available to those in the profession of rhetoric and composition/writing studies. It also offers strategies that aid in gathering information about the relative success of a writing program in achieving its identified goals.

Philosophically and historically aligned with quantitative approaches, White, Elliot, and Peckham use case study and best-practice scholarship to demonstrate the applicability of their innovative approach, termed Design for Assessment (DFA). Well grounded in assessment theory, Very Like a Whale will be of practical use to new and seasoned writing program administrators alike, as well as to any educator involved with the accreditation process.

Introduction 1(11)
1 Trends
12(25)
2 Lessons
37(33)
3 Foundations
70(42)
4 Measurement
112(30)
5 Design
142(27)
Glossary 169(8)
References 177(16)
About the Authors 193(1)
Index 194