Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Virtual Reality and Mixed Reality: 21st EuroXR International Conference, EuroXR 2024, Athens, Greece, November 27-29, 2024, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 15445
  • Išleidimo metai: 26-Nov-2024
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031785931
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 15445
  • Išleidimo metai: 26-Nov-2024
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031785931

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book constitutes the refereed proceedings of the 21st International Conference on Virtual Reality and Mixed Reality, EuroXR 2024, held in Athens, Greece, during November 2729, 2024.





The 14 full papers presented together with 1 short paper were carefully reviewed and selected from 47 submissions. The papers are grouped into the following topics: Designing Experiences, Human Factors, Rendering and Visualization, Interaction Techniques, and Education and Training. EuroXR aims to foster engagement between European industries, academia, and the public sector, to promote the development and deployment of XR tech niques in new and emerging, but also in existing fields.