Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Visual Dictionary of Graphic Design

4.07/5 (146 ratings by Goodreads)
  • Formatas: 288 pages
  • Serija: Visual Dictionaries
  • Išleidimo metai: 04-Dec-2006
  • Leidėjas: AVA Publishing SA
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9782940439652
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 288 pages
  • Serija: Visual Dictionaries
  • Išleidimo metai: 04-Dec-2006
  • Leidėjas: AVA Publishing SA
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9782940439652
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Abstract. Zeitgeist. Bauhaus. Pluralism. The Visual Dictionary is just the book for anyone whos ever been a bit hazy about the meaning of the many terms used in art and design. Each term is explained visually and put in context, providing the reader with a clear understanding of the often mystifying language of these specialized fields. To help the reader understand and remember the meanings, each entry uses a different typeface (a history of the fonts is in the back of the book) and includes a picture in an appropriate illustration techniques. Eclectic, useful, and entertaining, The Visual Dictionary takes the complex and makes it simple.
Gavin Ambrose is a practising graphic designer whose client base includes the arts sector, galleries, publishers and advertising agencies. He has written and designed several books on graphic design, branding and packaging. Paul Harris studied at the London College of Communication and has gone on to become a freelance writer and editor. His work has appeared extensively in magazines and journals on both sides of the Atlantic, including style bible Dazed & Confused.