Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Way Forward: PLC at Work(R) and the Bright Future of Education (Tips and tools to address the past, present, and future challenges in education through PLC at Work(R))

  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 25-Feb-2024
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781958590904
  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 25-Feb-2024
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781958590904

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Teachers today have a window of opportunity to shape education in a way that will impact the profession for generations. In this compelling and comprehensive book, educator and best-selling author Anthony Muhammad explores the educational hurdles of the past in the context of present-day concerns and envisions an education system where all schools energetically embrace the PLC at Work® process.


This book will help K–12 educators:
  • Reflect on the long-term effects of the COVID-19 pandemic on student learning and educator approaches
  • Gain insight on what professional learning communities are
  • Differentiate between PLC and PLC Lite and understand the role of commitment in an effective PLC
  • Apply lessons learned from past challenges in education to present-day concerns
  • Determine how to face teacher morale and retention, student trauma and mental health, inequitable funding and accountability systems, and student academic achievement gaps
  • Understand the racial, gender, and disability movements of the past

Contents:
Foreword by Robert Eaker
Introduction
Chapter 1: A Moment of Clarity
Chapter 2: The Past—How Did We Get Here?
Chapter 3: The Present—Where Are We Now?
Chapter 4: The Future—Where Do We Go From Here?
Chapter 5: Staying the Course—Are We Implementing PLC Right or PLC Lite?
Afterword
Appendix
References