neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
1. Peter Ansorge
Quick Fire Q&A 1: What's the role of a script editor or anyone giving notes?
2. Simon Beaufoy
3. Sally Wainwright
Quick Fire Q&A 2: What's the best thing someone giving notes can do?
4. Russell T Davies
5. Lynne Ramsay
Quick Fire Q&A 3: What's one thing never to do if you're giving notes?
6. Alice Lowe
7. Michael Pearce
Quick Fire Q&A 4: Can you reveal any comically bad notes you've had?
8. Ben Wheatley
9. Krysty Wilson-Cairns
Quick Fire Q&A 5: What's the most useful question someone giving notes has asked, that has moved a story forward or made it stronger?
10. Corin Hardy
11. Tomm Moore
Quick Fire Q&A 6: How do you deal with rejection or critical notes?
12. Amma Asante
13. Lone Scherfig
Quick Fire Q&A 7: What's a common problem that tends to come up during development?
14. Edgar Wright
Quick Fire Q&A 8: What's your advice to someone wanting to start out in, or further develop a career in script editing or development?
Notes from the Note-givers
Index