neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Chapter 01 Introduction
Chapter 02 Fundamental Objects
Chapter 03 Rendering Graphics
Chapter 04 The WebGPU Shading Language (WGSL)
Chapter 05 Uniforms and Transformations
Chapter 06 Lighting, Textures, and Depth
Chapter 07 Advanced Features
Chapter 08 Compute Applications
Chapter 09 Machine Learning with Neural Networks
Chapter 10 Image and Video Processing
Chapter 11 Matrix Operations
Chapter 12 Filtering Audio with the Fast Fourier Transform (FFT) Appendix A Node and TypeScript Appendix B WebAssembly, Emscripten, and Google Dawn