Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Where Learning Happens: Leveraging Working Memory and Attention in the Classroom (Design principles to manage working memory)

  • Formatas: 160 pages
  • Išleidimo metai: 22-Oct-2024
  • Leidėjas: Marzano Resources
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781943360918
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 160 pages
  • Išleidimo metai: 22-Oct-2024
  • Leidėjas: Marzano Resources
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781943360918
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

With many distractions competing for students’ attention, student engagement and knowledge retention are more important than ever. Where Learning Happens explores the types of attention—sustained, selective, divided, and effective—in depth and provides research-suggested strategies to maximize student attention and engagement. By understanding cognitive load theory, information-processing principles, and other key concepts, teachers can leverage attention-related strategies to help students achieve their academic goals.


K–12 educators can use this book to:
  • Understand how to create a classroom atmosphere conducive to attention
  • Discover the role of technology and how students can interact productively without distraction
  • Learn the evolution of attention-related research and its practical applications
  • Bolster students’ working memory with cognitive load theory, information-processing principles, and instructional design
  • Apply cognitive attention training, state training, and other attention strategies
  • Leverage an attention-centered instructional approach to help students achieve goals

Contents:
Introduction
Chapter 1: Parsing Attention Research
Chapter 2: Dealing With Distraction
Chapter 3: Fostering an Atmosphere of Attention
Chapter 4: Managing Working Memory
Chapter 5: Caring About Context
Epilogue
References and Resources