Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Winning the Global TV News Game

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Winning the Global TV News Game (1995) examines the worldwide TV news revolution of the 1990s, dealing with live TV news as an industry–consumer relationship. It’s a marketing approach – focusing on regional markets across the globe, looking at industry players and the hardware they had put in place.



Winning the Global TV News Game (1995) examines the worldwide TV news revolution of the 1990s, dealing with live TV news as an industry–consumer relationship. It’s a marketing approach – focusing on regional markets across the globe, looking at industry players and the hardware they had put in place. Much of this analysis is told by leading news media professionals who describe the latest thinking and newest developments in their own words.

Part
1. The Game and Its Players
1. How the Game is Played
2. The Global
Television News Agencies
3. Global TV News Broadcasters
4. The Consumers of
Global TV News Part
2. The Game Board
5. Introduction
6. The Americas
7.
Europe, the Middle East and Africa
8. Asia and the Pacific Part
3. Playing to
Win
9. News Programs: Where Industry and Consumers Meet
10. Winning: Getting
Your Moneys Worth