Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Women's New Cinema in Contemporary Turkey: As If We Were Free, As If a Beautiful Life Were Possible

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 30-Apr-2025
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781399538510
Kitos knygos pagal šią temą:
Women's New Cinema in Contemporary Turkey: As If We Were Free, As If a Beautiful Life Were Possible
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 30-Apr-2025
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781399538510
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

For the first time in the history of cinema, Turkey witnesses a generation of female directors who occupy their own space within the New Cinema Movement. They claim an authority of their own and create a distinct cinema. However, recent scholarship on the cinema of Turkey predominantly conceptualises contemporary cinema in relation to the patriarchal discourse of male auteurs and recognises its female directors in a tokenistic manner. This book is the first academic work recognising this historical moment - the flourish of a women's cinema in Turkey which disrupts the dominant discourses and brings another view to look at the post-millennial cinema. This study identifies the new production methodologies used by the contemporary female directors from Turkey in relation to socio-political and cultural dynamics and conceptualises these features under the term, 'Women's New Cinema'. It also undertakes feminist textual exegesis of selected case studies in these directors' work.