neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction: Capturing the Image
Part One: Thomas Hardy, Photography, and Reality
Chapter One: The Figure of the Author and Amateur Photography
Chapter Two: Obscuring the Boundaries: Art, Imagination, Photography
Part Two: Bram Stoker, Theatrical Culture, and the Photographic Heritage of the Vampire
Chapter Three: Photography, Promotion, and the Theatrical Profession in Bram Stoker's Correspondence
Chapter Four: 'Could not codak him': Theatrical Monsters and Popular Photography
Part Three: Joseph Conrad: Photography, Identity, and Modernity
Chapter Five: Past and Present Lives: Conrad, Heritage, and Literary Celebrity
Chapter Six: Modernity, Mass Media, and Moving Pictures
Part Four: Photography, Composition, Memory: Virginia Woolf's Early Prose and Family Albums
Chapter Seven: Photography and Woolf's Non-Fiction
Chapter Eight: Woolf as Rachel Vinrace: Biography, Photography, and The Voyage Out (1915)
Coda(k): Professional Writing, Leisure, and Class
Bibliography
Index