Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Writing, Teaching and Researching History in the Electronic Age: Historians and Computers

  • Formatas: 268 pages
  • Išleidimo metai: 29-Apr-2015
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317451433
  • Formatas: 268 pages
  • Išleidimo metai: 29-Apr-2015
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317451433

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This volume focuses on the role of the computer and electronic technology in the discipline of history. It includes representative articles addressing H-Net, scholarly publication, on-line reviewing, enhanced lectures using the World Wide Web, and historical research.
Part I Redefining History in the Electronic Age;
Chapter 1 From Writing
to Associative Assemblages, David J. Staley;
Chapter 2 Will the Real
Revolution Please Stand Up!, M. Daniel Price; Part II Scholarly Communication
and Publication in the Electronic Age;
Chapter 3 Part Icipatory Historical
Writing on the Net, Timothy Messer-Kruse;
Chapter 4 Scholarly Publication in
the Electronic Age, Ellen Meserow Sauer;
Chapter 5 On-Line Reviewing, Scott
A. Merriman; Part III Multimedia Approaches to Teaching;
Chapter 6 The
Enhanced Lecture, Larry J. Easley;
Chapter 7 Options and
GopherholesReconsidering Choice in the Technology-Rich History Classroom,
David B. Sicilia;
Chapter 8 Constructing History with Computers, James A.
Jones;
Chapter 9 Tom Swift Jr. Meets Clio, John D. Thomas;
Chapter 10 The
Future of Teaching History Research Methods Classes in the Electronic Age,
Leslie Gene Hunter;
Chapter 11 Using Multimedia Computer Technology to Teach
United States History at Medgar Evers College, City University of New York,
from Three Perspectives, Barbara Winslow, Kacy D. Wiggins, Marisol Carpio;
Chapter 12 Teaching Tomorrows Teachers Computing Technology, Social Studies
Methods Instruction, and the Preservice Teacher, Frank E. Johnson; Part IV
Computers and Historical Research;
Chapter 13 Historical Research On-Line,
Ryan Johnson;
Chapter 14 Historical Research and Electronic Evidence, Jeffrey
G. Barlow;
Chapter 15 Maps and Graphs, Past and Future, Etan Diamond, Cynthia
Cunningham, Arthur E. FarnsleyII;
Trinkle, Dennis A.