neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Preface
Acknowledgements
Chapter One:
The First First Day, The Excitement and Tension of Moving into the Role of Teacher
Chapter Two:
Emelio, Autumn of the First Year, The Necessity of Trial and Error
Chapter Three:
Rachel, Autumn of the First Year, Traversing Collegiality, Classroom Management, and Planning Changes
Chapter Four:
Emelio, Spring of the First Year, Negotiating Classroom Order, Teacher Needs, and Student Expectations
Chapter Five:
Rachel, Spring of the First Year, The Importance of Collaboration and a Search for Balance
Chapter Six:
Emelio, Autumn of the Second Year, Authentic Assessment, Power, Positioning, and Peer Influence
Chapter Seven:
Rachel, Autumn of the Second Year, Change is Good! Change is Good?
Chapter Eight:
Emelio, Spring of the Second Year, Learning to Nurture Literacy Development through Connection
Chapter Nine:
Rachel, Spring of the Second Year, Teaching Dialogically, School Safety, and Uncertain Futures
Chapter Ten:
A Place We Want to Be
Appendix A
Index