Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Young Children and Classroom Behaviour: Needs,Perspectives and Strategies

, (University of Western Syndney, Australia)
  • Formatas: 164 pages
  • Išleidimo metai: 23-Oct-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134132539
  • Formatas: 164 pages
  • Išleidimo metai: 23-Oct-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134132539

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First Published in 2001. This book takes an overall perspective on young children's behaviour. Rather than offering a single approach or a specific strategy to deal with children's difficult behaviour it clarifies all those factors which must be taken into account when promoting positive behaviour in school. The message is that it is the 'whole package' that makes the difference. A strategy is only as good as the context in which it takes place.
Foreword v
Acknowledgements vi
Introduction
1(7)
Preschool Experiences
8(11)
Development, Learning and Behaviour
19(14)
Perspectives
33(14)
The Needs of Teachers
47(9)
The Needs of Parents
56(12)
The Needs of Children
68(9)
Feeling Comfortable, Feeling Confident
77(9)
Cooperation and the Group
86(17)
Dealing with Conflict
103(9)
The Hard to Manage Child
112(34)
References and Resources 146(5)
Index 151
Authored by Roffey, Sue; O'Reirdan, Terry