Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: A-Z of Special Educational Needs

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: John Catt A-Z series
  • Išleidimo metai: 13-Dec-2024
  • Leidėjas: John Catt Educational Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781036005450
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: John Catt A-Z series
  • Išleidimo metai: 13-Dec-2024
  • Leidėjas: John Catt Educational Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781036005450

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The A-Z of Special Educational Needs is a treasure trove of advice and guidance for SENCos, teachers, support staff and leaders, organised around the 26 letters of the English alphabet.'As teachers we all know pupils learn at different rates and require different levels and types of support at different points in their education in order to succeed. Skilful assessment allows teachers to ascertain what children know, what their barriers might be and what they need to learn next. Adapting teaching in a responsive way to this knowledge, by providing targeted support to pupils who are struggling, is likely to increase pupil success.' Neil Maslen & Lindsay Cooper-Smith