Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Addressing Difficult Situations in Foreign-Language Learning: Confusion, Impoliteness, and Hostility

(Lecturer in Pragmatics, Discourse Analysis and Sociolinguistics at la Universidad de Guadalajara, Guadalajara, Mexico)

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book examines a neglected area of foreign-language teaching and learning: difficult and aggressive situations. The author presents the real-life experiences of language users and analyses how these individuals have dealt with confusion, impoliteness and hostility in target-language contexts in the United States, Canada and the United Kingdom and within their home country. By constructing a student-centred pedagogical model around the data collected, the author considers the choices available to language learners in difficult situations, as well as tools for language learners to develop pragmalinguistic and sociopragmatic resources.

Acknowledgements vi
1 Introduction
1(14)
2 Choice: Importance of Face and Stance
15(28)
3 Facing Up to Difficult Situations: Confronting Confusion
43(36)
4 Impoliteness: Positionality and Adopting a Stance
79(38)
5 Hostile and Aggressive Situations: Formulating a Response
117(32)
6 Pedagogy: Raising Awareness and Stance-Taking
149(24)
7 Conclusion
173(6)
Appendix 1 Questionnaire: Negative Incidents 179(1)
Appendix 2 Questionnaire: Impolite/Rude Incidents 180(1)
Appendix 3 Questionnaire: Hostile Incidents 181(1)
References 182(11)
Index 193
Gerrard Mugford is a Senior Lecturer in the Modern Languages Department at the Universidad de Guadalajara, Mexico.