neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
PART I Overview of AI
1. Introduction to artificial intelligence (AI): Definition and scope of AI
2. The growth of marketing research in artificial intelligence (AI): Topic popularity
3. Types of artificial intelligence (AI) in marketing management
4. A framework of artificial intelligence (AI) applications in marketing PART II AI and its implications in the new age of marketing management 5. New developments in artificial intelligence (AI)-powered products in marketing
6. Artificial intelligence (AI)-driven services: Communication support, assistance for decision-making, and enhanced customer experience service
7. Artificial intelligence (AI)-integrated operation; insights into supply chain management
8. Artificial intelligence (AI)-based market intelligence and customer insights
9. Artificial intelligence (AI)-empowered customer relationship management PART III Challenges and opportunities of AI 10. Data privacy and artificial intelligence (AI): How AI collects data and its impact on data privacy
11. Solutions to artificial intelligence (AI) and privacy: How AI uses data and its accompanying privacy issues