neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of Figures
List of Videos
Acknowledgements
PART I
Reconnaissance
Foreword by Jonathan Pitches
Introduction: A Reconnaissance of Social Problems in Actor Training
PART II
Planning
1 The Conceptual Framework of Ludic Activism
2 The Precursors of Ludic Activism
3 The Scheme of Work of Ludic Activism
PART III
Application
4 Enacting and Observing Ludic Activism
PART IV
Evaluation
5 Evaluation and Reflection on Ludic Activism
Conclusion: Towards Teacher-student Alliances that Decolonise and Decenter Actor Training
Index