neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
1. Changing management education: tapping into the forgotten power of the mindset
2. The positive impact rating as a platform for change
3. A teaching journey from corporate responsibility to systems understanding
4. Transforming business education to create regenerative value at scale
5. Climate savvy graduates: because it is time, and we must
6. Emotions, AI and coaching pedagogy for the evolution of sustainability education
7. University campuses: living laboratories for transformational programs 8. Woxsen University as a model for sustainable business school transformation 9. Inspirational paradigm: rethinking business education
10. The Bard MBA in sustainability: baked in, not bolted on
11. Curricular design and business education focused on sustainability: the importance of an interconnected and comprehensive strategy
12. Sustainability in action: an experiential learning course in international business
13. Marketing principles for a sustainable world: transforming the foundation
14. Developing a 21st-century sustainability leader
15. Mapping affections: cartography as a pedagogical tool for teaching ecocentrism in business schools
16. Just doing it