Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Conscious Capitalism

4.18/5 (11 ratings by Goodreads)
  • Formatas: 224 pages
  • Išleidimo metai: 21-Aug-2012
  • Leidėjas: Routledge
  • ISBN-13: 9781136014413
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 224 pages
  • Išleidimo metai: 21-Aug-2012
  • Leidėjas: Routledge
  • ISBN-13: 9781136014413
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Conscious Capitalism shows how the principles of ancient wisdon are directly relevant to modern day business. Drawing on thirty years of financial and executive experience, Schwerin addresses contemporary issues faced regularly by people worldwide. Personal experiences, corporate field trip, and interviews with top executives bring both the anguish and the triumph of our business world to life. Conscious Capitalism's most significant contribution is its practical integration of formerly enshrouded principles with todays's frenetic world of investing and commerce.



Self Discovery at Work * Old Wisdom -- New Understanding * The Origin of Competition * The Road to Cooperation * The Dawn of Co-Creation * Top Line, Bottom Line, "Inner Line" * Profiting from Inclusion * Equilibrium in the New Millennium * A Tale of Two Companies
David A. Schwerin