Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Counseling and Guidance in Schools: Developing Policy and Practice

  • Formatas: 92 pages
  • Išleidimo metai: 08-Apr-2014
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134090532
  • Formatas: 92 pages
  • Išleidimo metai: 08-Apr-2014
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134090532

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First Published in 1996. This book aims to help teachers and others working in and with schools to explore the development of counselling and guidance. The authors have used their experience of development work in one school - Ramsey Abbey School, Cambridgeshire - as a basis for exploring the concerns and issues raised by teachers, students, and governors. The book aims to clarify some of the queries as well as report their findings.
Introduction;
Chapter 1 Counselling and Guidance in Schools A Map of
the Territory, Colleen McLaughlin;
Chapter 2 The Process of Developing
Practice and Policy in a School, Meryl Chisholm;
Chapter 3 Viewpoints
Students and Teachers, Pam Clark;
Chapter 4 Critical Issues in the Field,
Colleen McLaughlin;
Colleen McLaughlin, Pam Clark, Meryl Chisholm